Ілюстрації тижня. Частина III. Графічні техніки


Тема місяця: Портрет 

Тема тижня: Рукотворне. Частина III. Графічні техніки

Важко собі уявити збірку графічних малюнків під клеймом «найкращі». Робіт дуже багато, всі різні і всі цікаві. Тому таких спроб навіть не було. Метою цієї частини є, як і двох попередніх («Акварель», «Олія та акрил»), зібрати якісні приклади з різних направлень у техніках малювання: олівець, туш, чорнила, акварель, пастель, ліногравюра, ксилографія, літографія і т.д. Пізніше ми розглянемо всі техніки окремо більш детально, а поки що - просто переглянемо їх.
  

Alexis Marcou / Алексіс Марку

Лариса, Греція
www.alexismarcou.com
 
Змішана техніка
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
   
Робота на тему боротьби з дитячою порноіндустрією.
 
Портрет
   

 
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 

Bastian Preussger / Бастіан Прюсгер

Гамбург, Німеччина
www.bastianpreussger.blogspot.com
 
туш 
  
Портрет
 
Портрет
   
 

Chan Hwee Chong / Чан Хві Чонг

Гамбург, Німеччина / Сінгапур
www.behance.net
   
Для рекламних постерів компанії Faber-Castell, що випускає ручки та олівці було придумано оригінальну ідею – зробити кавери на відомі полотна – портрети ручкою нерозривною лінією по колу. Головною перевагою цих художніх ручок є пластичність наконечника, він гострий як у звичайної ручки, але якщо натиснути, то згинається як пензлик і пише боковою частиною. Такою ручкою легко робити імітацію ширококінцевого пера (сам маю таку, дуже тішуся – прим. автора). Тональні відношення малюнка вирішуються за рахунок градації товщини лінії. Художник вів безвідривно лінію по колу, в потрібних місцях натискаючи ручку. Таке підсилу не кожному ілюстратору. 
   
Капілярна ручка
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Сінгапурський художник Чанг Чонг Хві, як ми можемо переконатися на відео, впорався відмінно.  
 

 
 

Ігор Купрін / Igor Kuprin

Росія
www.igor-kuprin.de

Змішана техніка
 

Портрет
   
Портрет
   
Портрет
   
  

Jiyoon Chung / Чхун Хян

Південна Корея
www.behance.net/jiyoon
   
Ілюстрації до книжки з картинками ATE
 
Історія цієї книжки про дівчинку (чи хлопця), яка (який) дуже хотіла (хотів) мати багато друзів. Її (його) бажання зростало, а потім вона (він) почала (почав) їх їсти, щоб мати більше любові до себе володіючи нею. Але в кінці кінців не задовольняється, бо всі друзі зникли.

Змішана техніка
  
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
 

Berto Martinez / Берто Мартінез

Барселона, Іспанія
www.bertomartinez.blogspot.com
 
Пастель
 
 
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
 

Оля Сабко

Київ, Україна
 
Олівець (замальовки з натури)
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
   
Ліногравюра
   
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 

Інна Козак
Київ, Україна

Змішана техніка
Портрет
 
Пастель
 
Портрет
   

Георгій Якутович

Київ, Україна
(1881 - 1955)
 
Один з найкращих художників в техніках: ліногравюри, ксилографії та офорту. Також був кінохудожником, зокрема в фільмах Параджанова. Працював у жанрі реалізму, вдало розбавляючи його стилізацією, притаманною графічному мистецтву.

Ксилографія

Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 

Ніколай Фєшин 

Росія / США
(1881 - 1955)

Літографія 
 
Портрет
 
Портрет
 

Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
Портрет
 
 
* * * * * 
 
Ліногравюра (від лінолеум і гравюра) — опукла гравюра, що створюється вирізуванням малюнка на лінолеумі, а потім відбивається на папір. Принцип схожий на ксилографію.
 
Ксилографія або дереворит — гравюра на дереві. Спеціальними різаками на дерев’яній поверхні вирізається малюнок. Потім штампується на папір шляхом нанесення на дерево фарби, вирізане лишається на папері білим, а площина деревини заповнюється кольором. Виникла ксилографія в Китаї.
 
Офорт (фр. eau-forte, буквально — міцна вода; азотна кислота) — різновид гравюри на металі, котрий дозволяє отримувати відтиски з друкарських форм, які попередньо оброблені кислотами.
 
Літографія (від грец. — камінь та — писати) — техніка гравюри, коли фарба під тиском переноситься з плоскої друкарської форми на папір. При застосуванні літографії на кам'яній або металевій пластині створюється візерунок літографським олівцем або літографською тушшю. Жирні місця (малюнок на камені) не змочується фарбою і стає білим тлом.
 
 

Підготував: Сергій Клепик

15.11.2011
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах