+  
AZH

Про фотографію. Враження від перегляду "Genius of Photography"


А

ндре Кертес зробив знімок моста. Через кілька днів він повернувся туди вдруге, щоб зробити саме цей знімок, який ви бачите вгорі. / Meudon, 1928

Переглянув 6-годинну передачу "The Genius of Photography", зроблену BBC-шним каналом 4. Там є все: від початків Ньєпса із Тальботом, архівних розкопок, співставлень ландшафтів минулого і сучасного, коментарів експертів і колекціонерів (Майкл Найман, композитор і колекціонер, розповідає про роботи Родченка) до інтерв'ю і демонстрації робочого процесу сучасних фотографів.

Аракі клацає своїм Пентаксом на камеру півдесятка разів, а потім сміючись кривляється "ам а сіріус фотографа". Аракі фотографує все, дивитись його роботи - це всеодно, що гортати флікр. За життя він відзняв сотні тисяч японців і випустив біля 300 фотокниг, хоча найбільш відомі його відверті роботи, що можна побачити в збірці Araki Gold. Аракі також розказував про подвійність інтерпретації його робіт - люди сприймають фотографію по-різному.

Cаллі Мен живе за містом в будинку оточеному деревами і водою і постійно фотографує свою сім'ю. Юрген Теллер відвідує фотовиставки, задає питання іншим фотографам і вміє щиро дивуватись.

Ось цікаве спостереження щодо постановки і спонтанності. Наче звичайний зимовий пейзажик:

А насправді над цією роботою кілька днів працювала команда Ґреґорі Крювдсона. Усе світло на фотографії поставлене штучно, всі випадкові перехожі, відвідувачі кафе, водій машини - актори. Потрібні вогні у великій будівлі домальовувались при пост-процесі. Ця фотографія була продана за 60 000 доларів ще до моменту її створення.

Канадець Джеф Вол зробив кілька сотень знімків цих жінок і вибрав лише одне фото: "Я сказав одній із жінок пройтись. Ти не можеш вказати їй напрямок, ти просто кажеш - пройдись. Як вони виглядають, як вони відчувають. Ці відчуття ти не можеш отримати, сказавши показати їх. Ти просто фотографуєш знову і знову, поки щось не станеться."

Влітку 1969 Тоні Ваккаро фотографував Пікассо. Пікассо одразу ж вибрав одну із серйозних поз. Ваккаро не клацав, Пікассо став у іншу серйозну позу. Вакаро в думках прокручував "це Аведон, це Ньюмен, це... всі інші відомі мені фотографи". Тоді Ваккаро взяв свою лейку, зробив вигляд, що її заклинило, і Пікассо одразу ж розслабився, з нього спала маска, яку він наклав на себе і в той момент Ваккаро зробив свій знімок.

Ларрі Салтон знімав свого батька.

Батько подивився на фото і сказав: "це не я сиджу на ліжку, це ти сидиш на ліжку - це автопортрет".


25.01.2010
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах