Людвіґ Хольвайн (Ludwig Hohlwein)


Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн
Людвіґ Хольвайн

більше робіт

Людвіґ Хольвайн / Ludwig Hohlwein (1874-1949) – німецький художник, один із провідних майстрів напряму Плакатштіль (мистецтва плакату).

Народився Людвіг Хольвайн у Вісбадені 27 липня 1874 в родині майстра. Майбутня професія Хольвайна не мала нічого спільного з професією батька, проте, він вів із ним регулярну переписку з розповідями про свої замовлення, просуванні по кар'єрі і про те, як складаються у нього відносини із замовниками або колегами, а також особистими роздумами.

У 1891 році Людвіг Хольвайн поступає вчитися в архітектурне бюро Фрідріха Ланга, тут же паралельно з навчанням робить свої перші замальовки тварин. Через три роки він переїжджає в Мюнхен, де продовжує навчання в Технічній Вищій Школі (нині Технічний Університет) під керівництвом Фрідріха фон Тірша і виявляє особливий інтерес до барокової архітектури. У цьому ж році вперше бере участь на міжнародній виставці ремесел в Туріні, представляючи підсвічники і електролампи.

У 1903 році Хольвайн вирішує стати незалежним художником і відкриває приватне бюро з розробки інтер'єрів для приватних будинків, магазинів, фірм, готелів і навіть розробляє меблі та інтер'єри для поїздів і пасажирських пароплавів. У цьому ж році він виконує серію ілюстрацій для журналу "Jugend", оформляє мисливські виставки. Надалі Хольвайн бере участь у цілій плеяді художніх виставок.

У 1906 року виконує першу успішну розробку рекламного плаката, і з цього року Хольвайн остаточно переорієнтується з архітектури та інтер'єру на промислову друковану продукцію (плакат, упаковка, листівки), тепер він буде займатися тільки крупно-і малоформатною рекламною графікою. Успіх і популярність приходить до нього досить швидко.

Наступними після виставок, які принесли йому популярність, стали конкурси, які принесли йому успіх і гроші. Так у лютому 1910 року, він бере участь у конкурсі на розробку плакату для офіційного представництва Німеччини на Всесвітній виставці в Брюсселі, - отримує першу премію. У травні цього ж року, змагаючись із 522 конкурсантами, перемагає з розробкою плаката для "Інтернаціональної Виставкою гігієни" (Дрезден); Через місяць Хольвайн виграє перший приз у конкурсі на плакат для Академії Авіації.

Студія Людвіга Хольвайна з 1908 року стала відомим німецьким рекламним бюро, що мали клієнтів як всередині Німеччини, так і за межами країни. Він малює для автомобілів "Ауді", польових біноклів "Цейсс", сигарет "Жасматі", пивоварні "Кулмбахер", друкарських машинок "Торпедо" і олімпійських ігор. Його ательє відвідують високопоставлені персони, його гостьова книга зберігає імена Великих світу цього від політики, економіки, мистецтва та спорту...

...Незважаючи на розбіжності при оцінці його як особистості та художника, він залишається чудовим майстром. Хольвайн працював практично у всіх жанрах – як шрифтовик, портретист, чудовий живописець і художник. Йому вдавалися і тварини, і техніка, і архітектура, і ландшафти, і натюрморти, і орнаменти.

Роботи Людвіга Хольвайна можна зустріти і сьогодні. Звичайно, вони вже видозмінені сучасними дизайнерами, і в них не присутній звичний підпис "LH", що гарантує ідентифікацію з автором. Досить згадати етикетку пива "Franziskaner" із зображенням веселого ченця або знамениті розробки для мюнхенського зоопарку – ряд робіт із 20 зображень диких тварин, для плакатів, листівок та поштових марок, або сигарети "Boxer Sumatra" з зображенням голови мопса, що знайшли своє нове життя в 1950 році.




РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах