І Оскар в номінації «найкраща короткометражна анімація» отримує… інтернет спільнота?


Завдання проекту, опублікованого минулої осені на Facebook компанією Mass Animation, для багатьох людей з Голівуду виглядало смішним: створити п’ятихвилинний анімований фільм, використовуючи модель Вікіпедії: аніматори з усього світу надсилатимуть кадри, а користувачі голосуватимуть за них.

Однак це спрацювало! Готову короткометражку Live Music («Жива музика») для широкого прокату в досить високій якості підготувала компанія Sony Pictures Entertainment. Прем’єра казки про приречену любов електрогітари та скрипки відбудеться 20 листопада. «Соціальні мережі можуть працювати як автоматичні пошуковики талантів, допомагаючи вершкам швидше вибиратись нагору. І це те, що сталось із Live Music - коментує Майкл Лінтон, голова Sony Pictures Entertainment.

Витрати на Live Music склали менше $1 млн, а робота зайняла близько півроку. Готовий фільм було створено зі сцен за авторства 51 людини, які отримали за свої зусилля по $500 і місце в титрах.

Яір Ландау (Yair Landau), засновник Mass Animation, сподівається, що Live Music - це лише верхівка айсбергу. Його мета – продюсувати повнометражний фільм, створений за цією ж схемою. «Я безумовно розглядаю це як крок демократизації творчого процесу в Голівуді», – говорить Ландау. – «Але моїм задумом було довести, що ти можеш зібрати групу людей в інтернеті і створити щось добре.»

Mass Animation не є єдиною компанією, яка працює з відкритими джерелами. Певно, найбільшою є Aniboom, заснована в 2006 році ізраїльським медіа-магнатом Урі Шінарем (Uri Shinar), яка вважає себе веб-базованою анімаційною студією. Глобальна команда Aniboom складається з 8 000 аніматорів, що завантажили більше 13 000 роликів у бібліотеку компанії. Шінар планує показувати найкращі роботи на телебаченні, а також використовувати при створенні повнометражних фільмів. При цьому творці зберігають деякі права власності.

Використовуючи Facebook, Mass Animation запросили ентузіастів анімації – від повних аматорів до професіоналів, що працювали у вільний час – створити окремі кадри для короткометражки. Mass Animation забезпечувала вільну для звантаження програму Maya, сценарій і саундтрек. Компанія також надала першу сцену, щоб зафіксувати стиль і вигляд фільму. Ландау потім працював з переможцями, щоб звести усі сцени до купи.

На кінець роботи Mass Animation здобула на Facebook понад 57 000 фанів зі 101 країни, що 17 000 разів звантажили програму. Аніматори-переможці віком від 14 до 48 років представляли 17 країн, включаючи Казахстан і Колумбію. Серед них було 11 жінок; у Голівуді жінки-аніматори – виключення.

За словами працівника Facebook Мета Джекобсона (Matt Jacobson), тепер вони збираються працювати з Mass Animation над більш амбітними проектами, такими як повнометражний фільм. «Ми не знаємо, як це зробити, але ми вирішили скористатись шансом і не може бути більшої приємності, ніж спостерігати, що з того вийде» - додає він.

підготував Тарас Хімчак
за матеріалами The New York Times



17.07.2009
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах