Відлуння 2008-го


Топ-50 від The Silent Ballet





30. Autistici | Volume Objects


Autistici



Autistici


Англія


Нечасто в електронної музики виходить звучати цілком природно – але коли це виходить, платівка залишається у плеєрі надовго. Autistici збирає найтонші звуки, які лиш можна собі уявити, й аналізує їх під електронним мікроскопом, створюючи калейдоскопічний простір. Здається, ніби з кожним обертом платівки стає прозорою одна з граней цього багатовимірного світу. Елегантний і чудово відчищений, цей альбом захоплює з перших звуків і сам вливається усередину.


(Діана Сітару)




  www.12k.com/1045.html












29. Because of Ghosts | The Culture of Background Noise


Because of Ghosts



Because of Ghosts


Австралія



Як видно з назви, цей альбом наповнений фоновим шумом, але в результаті виходить гарно. Мельбурнське тріо використовує всі можливості своїх інструментів, щоб створити звук. Брязкіт, дзижчання, скрипіння та невпорядковане бренькання заповнює вуха слухача, коли основні мелодії стихають. Такі «інтерлюдії» між треками, а інколи навіть усередині, захоплюють не менше, ніж самі мелодії. Однак справжньою серцевиною альбому є барабани. Вільний стиль Джейкоба Пірса так гарно поєднується зі звивистими гітарними рифами та басами, що те, що учасники цього тріо – рідні брати, сприймається вже як належне. Слідкувати за гармонією між ними у грі – ось де найбільша насолода від прослуховування альбому.

(Брентон Дуайер)




  myspace.com/becauseofghostsband











28. Richard Skelton | Marking Time


Robin Guthrie



Robin Guthrie


Англія



Не дивно, що вже перший альбом віолончеліста Річарда Скелтона, який вийшов під його власним ім'ям, потрапив до авторитетного каталогу сіднейського лейблу Preservation. Адже немає місця більш підходящого для такого відкрито емоційного і пристрасного музичного виконання. Це явно рідкість для світу експериментальної музики та ембієнту, де логічною довершеністю партій переймаються більше, ніж будь-чим іншим. Навряд чи на поличці «лептоповий фолк / американа» місцевого музичного магазину знайдеться щось, що з більшим успіхом захопить серце так само легко, як і слух. У Marking Time Скелтон перевершив самого себе.

(Мак Нгуйен)




  last.fm/music/Richard+Skelton













27. Strangers Die Every Day | Aperture for Departure


Strangers Die Every Day



Strangers Die Every Day


США



Усім відоме визначення пост-року як нетрадиційного використання рок-інструментів цей портлендський гурт сприйняв та змінив відповідно до власного відчуття взаємин між жанром та виконанням. На відміну від більшості своїх колег, які використовують струнні суто як естетичне доповнення до гітар, у музиці Strangers скрипка й віолончель існують замість гітар, а завдяки ритм-секції й басам створено яскраву суміш року і камерної музики. Утім, вільно ставлячись до цих стандартів, гурт чітко дотримується «кодексу катарсису». Aperture for Departure є багатою, тривалою оповіддю, в якій назви треків повністю відтворюються через звукові полотна рівня Rachel's чи Godspeed.


(Мак Нгуйен)




  myspace.com/strangersdieeveryday











26. The Seven Mile Journey | The Metamorphosis Project


The Seven Mile Journey



The Seven Mile Journey


Данія



Є небагато платівок, що здатні настільки захопити уяву слухача, що музика наче малює картини у свідомості. У цьому альбомі кавалькади звуків упевнено пробираються крізь хащі, і прикметники «магічний» та «неземний» тут більш ніж пасують. З початку до кінця альбому трапляються кілька несподіваних поворотів – але все відбувається в рамках «метаморфози», і кожна зміна виправдовує безперечно потужний та емоційний фінал.

(Лі Стеблейн)




  myspace.com/thesevenmilejourney













25. My Education | Bad Vibrations


My Education



My Education


США



Із переможною ходою фолку країнами музичного світу, спроба поєднати елементи цього стилю із пост-роком була лиш питанням часу. Головне, щоб це зробили «правильні» люди, бо тут завеликий ризик скотитись у банальність. My Education довели, що їм під силу поєднати характерні фолкові інтонації з чутливим ембієнтом та повнокровним, олдскульним пост-роком. Результат, як ми й сподівались, захоплює .Приємна лінія гітарного звуку повільно долає свій шлях до свідомості слухача, утворюючи місце для масштабних смислових «сплесків». Це розширює свідомість. Japancakes мали б радіти – нарешті в них з’явилися серйозні конкуренти.

(Зек Мілз)




  myspace.com/myeducation











24. Beneva Vs. Clark Nova | Sombunall


Beneva Vs. Clark Nova



Beneva Vs. Clark Nova


Норвегія



Ці люди вміють взяти щось настільки звичне, як фортепіанна партія, рифи акустичної гітари, чи навіть людський голос, і сформувати ні на що не схожу суміш. Трансформовані органічні звуки – цеглинки дебютного повноцінного релізу дуету. Прості мелодії склеєно за допомогою до дрібниць вивіреного ритму в стилі Autechre зі швидкістю в 500 ударів на хвилину. Тут чимало граней чекають, щоб їх дослідили – прекрасні «88 кілограмів екскрементів», або мрійлива дрім-попова композиція His Freefloating Affection показують, наскільки різностороннім може бути гурт. Із такими ідеями й талантом, як у цих двох, ми з упевненістю можемо чекати появи наступної цікавої роботи вже незабаром.


(Брентон Дуайер)




  myspace.com/benevavsclarknova















23. Level | Opale


Level



Level


США



Opale – це розбите дзеркало, в розкиданих на землі уламках якого видно зорі. Кожен окремий осколок, або ж трек, відображає момент, становище, які є вічними й загальнолюдськими, але, з іншого боку, показати це так можна саме в наш час. Мелодії водночас обнадійливі й похмурі, звернені до зірок і прив'язані до землі. Ці протиріччя помітні протягом усього альбому, і саме вони роблять його цілісним. А також дозволяють слухачеві помітити так багато деталей в одній миті, яку б він зазвичай просто промайнув, не зупиняючись.

(Зек Мілз)




  myspace.com/sicomm












22. Guapo | Elixirs


Guapo



Guapo


Англія



Guapo продовжують досліджувати по-своєму усвідомлену музичну нішу, названу Zeuhl, і цей альбом увібрав у себе всі чесноти цієї «опозиційної» рок-сцени. Гіпнотичний вокал, що закарбовується в пам'яті, звучання струн невідомого походження, продумані та яскраві акустичні структури. Як і добре вино, цей альбом – не для щоденного вживання, а щось таке, для чого треба ретельно підібрати момент, щоб приділити максимум увагу. Творці цього альбому, який уже названо незамінним у бібліотеці авант-прогу, однією рукою тримаються за корені цього стилю, а іншою вже намацують у темряві щось донині не освоєне. І це робить платівку довершеною.

(Юрґен Вергасселт)




  myspace.com/guapoband









21. Yasushi Yoshida | Little Grace


Yasushi Yoshida



Yasushi Yoshida


Японія


Акварельна обкладинка й вкладки з папіросного паперу роблять цей альбом справді приємною річчю. І, на щастя, ця краса – не лише ззовні. В основі музики – «умиротворені» клавішні, але коли до них приєднуються саксофон, струнні, військові барабани та велосипедні колеса – це уводить в ейфорію. Little Grace утворює окрему нішу між класичною музикою та пост-роком, і звучить це душевно. Порівняно з попереднім альбомом Secret Figure, звук Yasushi Yoshida помітно подорослішав. Якщо визнати, що Японія переживає підйом у створенні інструментальної музики, то Йошіда – на гребені хвилі.

(Річард Еллен)




  noble-label.net










50-41 | 40-31 | 30-21 | 20-11 | 10-1


13.02.2009
 


РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах