Анти-легалізація музичної індустрії: нелегальне поширення музики зросло на 36%


Не дивлячись на посилювання заходів боротьби з піратством і нелегальним розповсюдженням музичної продукції, цього року кількість користувачів Інтернет, що нелегально викачують музику, досягло рекордного і загрозливого музичній індустрії масштабу.

   

Результати дослідження компанії Entertainment Media Research показують, що, не дивлячись на зростання кількості сайтів мережі соціальних зв'язків і розваг, спостерігається аномальний сплеск нелегального розповсюдження музики через мережу Інтернет. За інформацією, опублікованою в нещодавно підготовленій доповіді, в результаті опитування 1 700 чоловік, 43% визнали, що за останній рік викачували нелегально поширювані записи. Кожен п'ятий визнає, що готовий зробити це повторно.

Статистика показує, що зростання об'єму нелегально поширюваної через мережу Інтернет продукції складає 36% у порівнянні з 2007 роком і 40% у порівнянні з 2005. У такому різкому стрибку нелегальних закачувань, експерти-дослідники звинувачують стагнацію платних музичних сайтів.

Майже демпінгові ціни легальних порталів для викачування музики істотно нижчі за ліцензійні CD диски, але слухачі все одно продовжують викачувати музику нелегально, повідомляє The Guardian.

У процесі дослідження респондентам також ставили питання про те, як можливо змінити ситуацію: 84% припустили, що слід понизити ціни на закачування старіших композицій, тоді як 48% стверджує, що вони готові "доплачувати" за придбання нових релізів.

У той же час Інтернет-компанії, що легально поширюють музику через мережу Інтернет і так несуть катастрофічні втрати. Наприклад, річний прибуток компанії HMV скоротився удвічі й склав £ 48.1 мільйонів у порівнянні із торішніми £98.2 мільйонами в результаті запеклої цінової конкуренції.

Представниця BPI, компанії, що виступає у захист прав британської музичної індустрії, оспорила результати досліджень і заявила про те, що силами однієї тільки музичної індустрії, без допомоги законодавства, держави і постачальників інтернет-послуг, вирішити дану проблему неможливо ні в одній країні.

Посилання на дослідження Entertainment Media Research: http://www.entertainmentmediaresearch.com/reports/EMR_Digital_Music_Surv...

Джерело: musical-express.ru


04.08.2007
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах