7 грудня відбудеться концерт експериментальної електронної музики в київській «Тарілці»


7 грудня 2012, 20.00 – Muscut та Науково-дослідний центр візуальної культури представляють концерт експериментальної електронної музики в «Тарілці». Учасники концерту: I/Dex, Andrey Kiritchenko, Petrov, Nikolaienko.

 
Концертна зала Інституту науково-технічної та економічної інформації («Тарілка» біля станції метро «Либідська») збудована у 1971 році за проектом видатного архітектора-винахідника, композитора, музиканта, вченого-фізика Флоріана Юрьєва. Новаторське рішення - розмістити в основі «тарілки» залізо-бетонну лінзу з металевою банею, дозволило створити приміщення з практично досконалою акустикою. За задумом Юрьєва, там мала розташуватися сферична кінолекційна зала та світломузичний театр.
 
«Тарілка» належить до числа найбільш своєрідних споруд «другої хвилі» радянського модернізму, створених між 1961 та 1991 роками. Незважаючи на постійне зростання міжнародного інтересу до архітектурного спадку 60-90-х років XX ст., споруді до цього часу не присвоєно офіційного статусу пам'ятки архітектури, що ставить її подальше існування під загрозу.
 
 

  
Концерт експериментальної музики в «Тарілці» - це не лише нагода випробувати унікальні акустичні розробки 1970 років, але й спроба перетворити «тарілку» з напівзруйнованого й відомого лише у вузьких колах об’єкта на актуальну культурну локацію.
 
У концерті візьмуть участь:
 

I/Dex (Mінськ)
 


  

Віталій Гармаш – музикант і саунд-дизайнер з індустріального міста Новополоцьк, Білорусь. З середини 90 років Віталій займається експериментами і створенням власної музики, використовуючи для цього аналогові синтезатори, радіо, гітари, field recordings, різні девайси і комп'ютер.
 
Можливо, життя в індустріальному місті з його величезною промисловою зоною сильно вплинула на його творчість – I / Dex воліє записувати і конструювати власні композиції, гіпнотизуючи і зачаровуючи слухачів своїми гнучкими теплими структурами. Музика I / Dex – це нтелектуальна витончена електроніка, наповнена сонячними мелодіями і micro-glitch, які розчиняються в pure ambient ландшафтах природи – у лісах, полях і озерах. У 2003 році дебютний альбом I / Dex – Seqsextend випускається на експериментальному лейблі Nexsound та отримує позитивні відгуки з web-zines по всьому світу. З тих пір пройшло дуже багато часу - за цей період I / Dex встиг попрацювати з такими музикантами, як Pole (~Scape rec.), HHTP, Kriipis Tulo, Guy Van Belle і взяти участь в декількох європейських фестивалях електронної музики. Паралельно з активною гастрольною програмою Віталій продовжує свої творчі експерименти і записує глибокий і серйозний альбом Layers.  Layers – це чудова колекція внутрішніх почуттів і відчуттів, переданих аудіо-художником за допомогою звуків музики, тут кожен елемент художньої роботи є оригінальним багатошаровим синтезом в області інтелектуального мистецтва-micro-electronic, idm та deep ambient. Кожна з 9 композицій цього альбому - це уривки одного великого подорожі в барвистий світ сюрреалізму, привабливу пригоду по дивовижній території фантазії з її невідомої флорою і фауною. При прослуховуванні цього альбому-експозиції у слухача будуть з'являтися свої глибокі персональні образи і асоціації – саме так буде відображатися в цій музиці як у дзеркалі ваш власний внутрішній світ.
  

 

Andrey Kiritchenko (Харків) 

 
  

 
Крос-жанровий експериментальний музикант, що об'єднує акустичну та цифрову естетики, шум та мелодії. До теперішнього часу Андрій видав більше 40 альбомів на таких лейблах як Spekk/Японія, Staalplaat/Нідерланди, Ad Noiseam/Німеччіна та ін. Номінований та нагороджений  Qwartz electronic music awards.
Chrysalis – нова програма Андрія Кириченка.
 Хризаліда – це стадія в якій одна жива істота природно трансформується в майже зовсім іншу, залишаючись всередині кокону. Ідея такої трансформації у часі, коли у живої істоти не лишається практично нічого від попереднього стану, дуже надихає. У творі Кириченка звук акустичних інструментів та електроніки перетікають одне в одного, розчиняються та перетворюються, народжуються та загасають в просторі взаємодій.

 

Petrov
 

Petrov – почав музичний шлях у 1996 році. З того часу відіграв на багатьох концертах експериментальної електорніки в Києві, та був учасником акцій лейблів Nexsound та Kvitnu. Своїй творчості віддає перевагу імпровізації та живим виступам, під час яких об'єктом дослідження та репрезентації стає взаємодія між різними видами сучасних мистецтв. Жанр немає значення, характер звуку та структура композиції формуються виходячи з просторового представлення всіх задіяних виразних засобів. З 2006 року припиняє концертні виступи й плідно співпрацює з хореографом та режисером Ларисою Венедиктовою та її групою Tanzlaboratorium. У цей час зосереджується у сфері мультидисциплінарного синтезу знаків літератури, відео, хореографії та музики. Результатом цієї співпраці стає мультипросторовий перфоманс “… and finish and start again…” презентований у Національному центрі театрального мистецтва ім. Леся Курбаса. З 2009 року більше виступає з DJ-сетами. У 2010 повертається до написання та розпочинає новий проект метою якого є дослідження структури та звучання acid музики. Новий матеріал є невід’ємною частиною його сетів.

 

 

Nikolaienko
 

 
 

У 2006 році Дмитро Ніколаєнко започаткував проект, який є спробою дослідження музичного аспекту естетики та футуризму середини двадцятого століття, з метою інтерпретації у сьогоденному культурному контексті. Технічно та стилістично це "musique concrète" колажі з шумів, лупів та фрагментів різноманітних звуків електро-акустичного походження, маніпуляцій з магнітною плівкою.  У 2010 році лейблом “Nexsound” був виданий дебютний міні-альбом “Loops and Cuts Soup”.
 
 
  
DJ-set: Shkurat
  
Внесок: 40 грн.
  
Адреса:
«Тарілка» біля станції метро «Либідська»
Київ, вул. Антоновича, 180
  
Організатор: www.muscut.org

29.11.2012
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах