Gigwise склав свій рейтинг найкрутіших логотипів в історії сучасної музики


На Заході все підпорядковано законам реклами. Там ледь не найважливішим умінням у житті є вміння себе продати. Тож не дивно, що музичним гуртам, які поставили собі мету домогтися великого успіху, однієї музики і стильної зовнішності недостатньо. Логотип – ось те, що запам’ятають, малюватимуть на лавах і партах, і на сувенірку з чим не пошкодують грошей навіть найскупіші шанувальники.

Відомий ресурс Gigwise зробив свій рейтинг найкрутіших логотипів в історії сучасної музики. Звісно ж, на першому місці у списку опинився незабутній рот із язиком – фірмова картинка "роллінгів" (The Rolling Stones). Далі все суперечливо, але від цього не менш пізнавально: друге місце дісталося команді The Ramones, а третє – легендарним The Who. І тільки на четвертій позиції красується чудесний злий "ведмідь" від Radiohead.

Цікаво, що в рейтинг потрапили майже всі лого команд, які відносять себе до важкого року, – Kiss, AC/DC, Guns N’ Roses, Iron Maiden й інших. Певне, музиканти знають, що серед їхніх шанувальників повно хлопців у косухах, яким без стильної картинки на спині ходити на концерти буде просто "западло". От і намагаються догодити.

До списку 50 найкращих логотипів увійшли також фірмові знаки HIM, Prince, Aphex Twin, Nine Inch Nails, The Sex Pistols, Jamiroquai та Daft Punk, котрий і замикає список.

За матеріалами: music.djuice.com.ua, gigwise.com


10.08.2008
 


Коментарі: 0

РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах