AZH STYLEBOOK


AZH STYLEBOOK



Привіт!

Від самого початку AZH ми сформулювали для себе певні рамки його існування. Цих правил небагато, вони далекі від чогось офіційно-формального – просто визначають наше розуміння гармонії в межах цього сайту. І так, те що виходить, нам подобається, так що наші формулювання отримують назву стандартів, порушення яких каратиметься позбавленням солодкого й вечірньої казки на два місяці. Моторошно? Читайте далі.

Як ми робимо AZH. У вільний час, власним коштом і весело.. Оскільки і ми, і всі, хто для нас пише, погоджуємось витрачати на це час, в який можна б і відпочити – результат має тішити. Бути нестандартним, якісним і гарним. З такою метою і засоби виявляються приємними – тож найбільшу насолоду від проекту отримують ті, хто над ним працює. Серйозно.

Про що ми пишемо. Про людей – у ракурсі «життя як вид мистецтва». Про тих, хто створив чимало гарного. Або щось майже непомітне, але, якщо придивитись – справді вражаюче. Словом, про тих, хто змінив наше уявлення про собі подібних, по можливості, в кращий бік.

Про дії та події – які трішки міняють кут зору, які несхожі на все попереднє, і які варті згадки, просто бо цікаві.

І, найбільше – про твори. Різні, дуже. Але в яких під поверхнею звуків чи кольорів сховано чимало – теплого чи холодного, приємного чи огидного, світлого або ні. Такі твори цікаві й формою, і змістом. Справа смаку, звісно. Ну, думаємо, ви вловили нашу ідею.

Як ми пишемо. Є кілька технічних моментів. Ми стараємося писати просто: занадто складні слова й завеликі речення доречні лише в критичних випадках. Мабуть. У нас таких не було. Ми виявляємо смислові/журналістські штампи, збираємо їх у торбинку й відсилаємо конкурентам. Найкраща думка – власна, і передана власними словами. Різні кавалки змісту краще розділяти абзацами, кількість тексту має бути співмірною з кількістю змісту, ну і все таке. «Руту» і «Плай» не визнаємо, зайвими словами з інших мов гидуємо, за екзальтовану пунктуацію примушуємо на одному диханні п’ять разів вимовити: «Де ти з’їси цю чашу жиру?» А потім мило всміхаємось.

І по суті. Якщо є цікавий прес-реліз або повідомлення на якомусь сайті, то, щоб зробити з нього новину, треба виписати його власними словами, доповнивши доречною інформацією. Авторські новини завжди приємніше робити й читати. При підготовці матеріалу про якусь людину чи її роботи, чудово було би зв’язатися з цією людиною і задати їй кілька цікавих вам питань. Це нескладно. Це гарно. І це є якісною журналістикою. Давайте спробуємо дозволити собі це.

Що ми робимо з тими, хто насмілився бути нашим автором. Та нічого… Насправді, все дуже людяно й просто, ми тут точно такі ж, як і ви, й завжди раді допомогти, чим зможемо. Перекладом, редагуванням, чи цікавою ідеєю. Ми завжди відкриті до розмов по темі, та і взагалі просто чудові створіння (наші контакти дивіться в розділі «про нас»).

Оскільки сайт некомерційний, робота над ним є завідомо безоплатною. Так воно якось приємніше. Втім, автори найкращих матеріалів щомісяця отримуватимуть певну, досить відчутну винагороду. Це не суть, але приємно теж.

А суть можна сформулювати десь так: чуваки, ну давайте врешті зробимо потужне щось, м?)


 


РЕКЛАМА

Молодість 2013Відпочинок у Карпатах